CONNECT:  
             

Σφριγηλή κοιλιά: ένας εφικτός στόχος

Λένα Ιωαννίδου Τρίτη, 6 Μαΐου 2014
Λένα Ιωαννίδου

 

Έστω κι αν δεν έχετε γραμμωμένους μυς, μπορείτε με καθημερινές κινήσεις φροντίδας και απλές ασκήσεις για την κοιλιά να βγείτε σε λίγο καιρό στην παραλία χωρίς κόμπλεξ και περιττά βάρη.

Το παντελόνι δεν κουμπώνει, το εφαρμοστό φόρεμα που δοκιμάσαμε στο κατάστημα επιστρέφει πάραυτα στην κρεμάστρα... Αιτία; Ένα από τα πιο ανυπάκουα σημεία του γυναικείου σώματος: η κοιλιά. Συγκεντρώνει με μοναδική ευκολία περιττά κιλά και λίπος, αλλά τα «διώχνει» με τεράστια δυσκολία. Οι μυς της χαλαρώνουν αστραπιαία με τις απουσίες μας από το γυμναστήριο αλλά ανταποκρίνονται με εκνευριστική βραδύτητα στις επίπονες προσπάθειες μας να τους τονώσουμε. Επιπλέον, η περιοχή της κοιλιάς είναι, όπως την αποκαλούν πολλοί, ο «δεύτερος εγκέφαλος» του οργανισμού μας. Όταν δεν νιώθουμε καλά, όταν στενοχωριόμαστε, όταν έχουμε άγχος, οι λειτουργίες της μπλοκάρουν, με αποτέλεσμα να υποφέρουμε από πόνους και φουσκώματα.

Παρ' όλα αυτά η απόκτηση επίπεδης κοιλιάς δεν είναι άθλος ακατόρθωτος. Συνδυάζοντας σωστή δίαιτα, άσκηση και φροντίδα της επιδερμίδας με εξειδικευμένα προϊόντα, έχουμε πολλές πιθανότητες να εμφανιστούμε στην παραλία... αξιοπρεπώς. Τι να κάνετε;

Αλλάξτε τη διατροφή σας
  • Αποφύγετε τα φουσκώματα και τη συσσώρευση λίπους υιοθετώντας ένα διαιτολόγιο πλούσιο σε ζωικές πρωτεΐνες, δημητριακά ολικής άλεσης, πράσινα λαχανικά πλούσια σε ίνες και φρέσκα φρούτα εποχής.
  • Πίνετε άφθονο νερό, τσάι και αφεψήματα πριν ή μετά το φαγητό. Όχι κατά τη διάρκεια.
  • Περιορίστε τις σάλτσες και τα τηγανητά, το λευκό ψωμί, τα γαλακτοκομικά, τα ζυμαρικά, τα αεριούχα ποτά, τις τσίχλες και τα γλυκά.
  • Τρώτε σε τακτά χρονικά διαστήματα, με ηρεμία -όχι «στο πόδι»- και μασάτε καλά κάθε μπουκιά για να διευκολύνετε την πέψη.

Ασκηθείτε σωστά
  • Περπατήστε, κολυμπήστε, κάντε τζόγκινγκ ή ποδήλατο. Αν εφαρμόσετε μια ήπια άσκηση για μία ώρα 2 με 3 φορές την εβδομάδα, ο οργανισμός σας, για να αναπληρώσει την ενέργεια που χρειάζεται, θα αποφασίσει να χρησιμοποιήσει τα αποθέματα λίπους που διαθέτει.
  • Αν υποφέρετε συχνά από πόνους στη μέση, να ξέρετε ότι το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης φέρουν οι αγύμναστοι κοιλιακοί. Η μέθοδος πιλάτες, η γιόγκα και η γυμναστική στο νερό θα σας βοηθήσουν να τους τονώσετε και να βελτιώσετε σημαντικά τη στάση σας.

5 λεπτά κοιλιακοί
  • Κάθε πρωί, ξαπλώνετε στο πάτωμα, με τα πόδια σε ορθή γωνία με τον κορμό και τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Ανασηκώνετε τους ώμους και πλησιάζετε το κεφάλι και το στήθος σας στα γόνατα. Επαναλαμβάνετε 15 φορές.
  • Γονατίστε και ακουμπήστε τις παλάμες στο πάτωμα, έτσι ώστε ο κορμός και τα χέρια να σχηματίζουν τραπέζι. Εισπνεύστε φουσκώνοντας την κοιλιά και εκπνεύστε ρουφώντας την. Επαναλαμβάνετε για 1 λεπτό.
  • Καθίστε σε μια καρέκλα κρατώντας την πλάτη ίσια και τα χέρια λυγισμένα στα πλάγια να σχηματίζουν γωνία 90°. Πλησιάζετε τον αριστερό ώμο με το δεξί γόνατο. Επιστρέφετε στην αρχική θέση και κάνετε το ίδιο με τον δεξιό ώμο και το αριστερό γόνατο. Επαναλαμβάνετε για 1 λεπτό.
  • Από την ίδια θέση πιάνετε την άκρη της καρέκλας με τα δύο χέρια σας. Εισπνέετε και εκπνέετε και εκπνέοντας ανασηκώνετε αργά τα γόνατα προς το στήθος. Μένετε ακίνητες για 3 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνετε για 1 λεπτό.

Στοχευμένη δράση

Με το πέρασμα του χρόνου οι ειδικοί λένε πως το οξειδωτικό στρες που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες εμποδίζει τους φυσικούς μηχανισμούς λιπόλυσης, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς και της μέσης. Τα προϊόντα για την καταπολέμηση του τοπικού πάχους και της κυτταρίτιδας στην κοιλιά περιέχουν ενεργά συστατικά (συνήθως καφεΐνη) που συμβάλλουν στην ταχύτερη διάσπαση του εγκατεστημένου λίπους και εμποδίζουν την αποθήκευση νέου, ενώ συγχρόνως συσφίγγουν και τονώνουν την επιδερμίδα. Τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερα, όταν η εφαρμογή των προϊόντων γίνεται με μασάζ, π.χ. με ελαφρό τσίμπημα και ανασήκωμα του δέρματος με τα δάχτυλα ή με δεξιόστροφες κυκλικές κινήσεις για την ενεργοποίηση της μικροκυκλοφορίας και τη μείωση της κατακράτησης νερού. Οπλιστείτε πάντως με υπομονή. Δεν θα δείτε σημαντική διαφορά πριν από 1 μήνα συστηματικής και εντατικής φροντίδας....

 

Οι SkinGurus σας προτείνουν

                    

 

 

© Copyright 2019 - Skingurus.gr

WHO IS WHO SKINGURUS    |    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

   

Disclaimer
Το περιεχόμενο των άρθρων και των πληροφοριών που δημοσιεύονται στο www.skingurus.gr προορίζονται αποκλειστικά για ενημερωτικό σκοπό. Σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστούν τη γνώμη των ειδικών (δερματολόγων, διαιτολόγων, γυμναστών κ.λπ.) αλλά ούτε και τη διάγνωση και τη θεραπεία. Αναζητήστε την επιστημονική συμβουλή του γιατρού σας ή άλλου επαγγελματία υγείας και μην αγνοήσετε ή τροποποιήσετε ποτέ την επιστημονική συμβουλή ή οδηγία ενός ιατρού, επειδή ενδεχομένως διαβάσατε κάτι διαφορετικό στο www.skingurus.gr. Η αποδοχή ή χρήση των όποιων πληροφοριών εμφανίζονται στο www.skingurus.gr γίνεται με αποκλειστικά δική σας ευθύνη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Chrono Diet

 

2019-06-04
​Οι βιορυθμοί στο…πιάτο μας 

Το καλοκαίρι είναι πια εδώ και ο χρόνος για να χάσουμε -και φέτος- τα περιττά κιλά μας δεν είναι...  

douche

 

2019-06-12
Εσείς, τι κάνετε κάτω από το ντους;

Τις μέρες που ο υδράργυρος ανεβαίνει, εύλογα θα απαντήσετε, «δροσίζομαι» . Εμείς πάντως σας προτείνουμε...  

elephant elbows

 

2019-02-22
Οι κρυφοί προδότες της ηλικίας 

Επιλέγουμε –και σωστά- τις καλύτερες αντιγηραντικές συνθέσεις για το πρόσωπο, τα μάτια και το λαιμό....  

body firming

 

2019-05-04
Σύσφιξη : ένας ''γρίφος'' για δυνατούς λύτες

Σε φυσιολογικές συνθήκες η απώλεια σφριγηλότητας έρχεται να αποτυπώσει τη βιολογική γήρανση του...  

skincare for legs

 

2016-07-14
Ένα ζευγάρι υπέροχες γάμπες

Το ακαταμάχητο σύμβολο γοητείας και θηλυκότητας, αναδεικνύεται ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Για να διατηρήσουν...  

CELLULITE

 

2017-05-15
Θα απαλλαγώ ποτέ από την κυτταρίτιδα;

Αν αναζητήσετε τη λέξη cellulite στο Google, θα εμφανιστούν 38.400.000 αποτελέσματα. Διότι η κυτταρίτιδα...  

 

2015-01-22
Τα κιλά της εμμηνόπαυσης

Περισσότερες από τις μισές γυναίκες που φτάνουν στην εμμηνόπαυση, παίρνουν, κατά μέσο όρο, 3 με...  


ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ;