L’Oréal: Στην υπηρεσία των γυναικών
Εμπνευση, πάθος, καινοτομίες, επιστημονική έρευνα, τεχνολογία αιχμής. Με αφετηρία το όραμα ενός ανθρώπου, ξετυλίγουμε την υπεραιωνόβια ιστορία της κορυφαίας εταιρείας καλλυντικών στον κόσμο. 1909.Ένας νεαρός Γάλλος χημικός, ο Eugène Schueller, ανακαλύπτει μια πρωτοποριακή φόρμουλα βαφής που αλλάζει το φυσικό χρώμα των μαλλιών, χωρίς να τα καταστρέφει. Ενθουσιασμένος, ιδρύει τη «Γαλλική Εταιρεία Ακίνδυνων Βαφών για τα Μαλλιά.
1929. Μεσοπόλεμος. Οι γυναίκες κόβουν κοντά τα μαλλιά τους, δίνοντας έμφαση στη φόρμα και στο χρώμα. Τα κομμωτήρια στο Παρίσι φτάνουν τα 40.000. Οι εκθαμβωτικές σταρ του Χόλιγουντ με τα πλατινέ μαλλιά γίνονται τα fashion icons της εποχής. Ο Eugène Schueller αντιλαμβάνεται έγκαιρα τη νέα τάση, βελτιώνει μια παλιότερη φόρμουλα αποχρωματισμού της τρίχας και παρουσιάζει τη θρυλική Imedia, την πρώτη οξειδωτική βαφή ταχείας δράσης», ονομάζει την «εφεύρεσή» του L’Auréale -από το Auréole, ένα δημοφιλές χτένισμα της εποχής-, ανεβαίνει στο ποδήλατό του και αρχίζει να πουλά τη βαφή πόρτα-πόρτα στα κομμωτήρια του Παρισιού.
1935. Οι καλοκαιρινές διακοπές έχουν πλέον καθιερωθεί στην Ευρώπη όπως και η μόδα της ηλιοθεραπείας. Ο Schueller έχοντας απηυδήσει να επιστρέφει κάθε φορά από τις ακτές της Βρετάνης με εγκαύματα, δίνει εντολή στους χημικούς του εργαστηρίου του να βρουν με ποιο τρόπο ένα λάδι μπορεί να μπλοκάρει τις ακτίνες του ήλιου και συγχρόνως να επιτρέπει το μαύρισμα. Σύντομα το πρώτο αντηλιακό λάδι ευρείας κατανάλωσης, με φίλτρα προστασίας, λανσάρεται στην αγορά «για να μαυρίζετε χωρίς να καίγεστε», όπως υπόσχεται το σλόγκαν.Το Ambre Solaire έχει μόλις γεννηθεί. 1939. Η «Société Française des Teintures Inoffencives pour Cheveux» μετονομάζεται σε L’Oréal. Λέγεται μάλιστα πως επιλέχθηκε η απλούστευση της γραφής -από L’Aureale σε L’Oréal- για να παραπέμπει στην ελληνική λέξη «Ωραία». Την ίδια χρονιά λανσάρει στη Γαλλία το Dop, το πρώτο οικογενειακό σαμπουάν, χωρίς σαπούνι, που φέρνει το λούσιμο... στο σπίτι! Στα χρόνια που ακολουθούν, με τη «σταυροφορία για καθαρά παιδιά», μια έξυπνη καμπάνια του Dop, ο Eugène Schueller -ο οποίος πίστευε πάντα πως η ομορφιά είναι πρωτίστως θέμα καθαριότητας- θα πείσει μικρούς και μεγάλους για τη σημασία της καθημερινής υγιεινής. 1945. Η δημοφιλής, για πολλές δεκαετίες, περμανάντ, περνά, χάρη στην ιδιοφυΐα του Eugène Schueller, από την πολύωρη (6-8 ώρες!) και συχνά επικίνδυνη θερμή τεχνική για το κατσάρωμα των μαλλιών, στην ταχύτερη, οικονομικότερη και απείρως πρακτικότερη, ψυχρή περμανάντ Oréol. 1957. Ο Eugène Schueller φεύγει από τη ζωή και τα ηνία του ομίλου L’Oréal αναλαμβάνει ο διορατικός François Dalle. Δίνει προτεραιότητα στην επιστημονική έρευνα και την τεχνολογία αιχμής, εξαγοράζει μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες καλλυντικών και επενδύει στη στρατηγική της διαφήμισης. Πρώτο «δείγμα γραφής» του 39χρονου Dalle, ένα επαναστατικό προϊόν που χαρίζει «ανάλαφρο κράτημα» στο χτένισμα. Η ασυναγώνιστη Elnett, μπαίνει στη ζωή των γυναικών. 1966. Στα εργαστήρια της L’Oréal ιδρύονται ερευνητικά τμήματα με αντικείμενο την επιστημονική μελέτη της φυσιολογίας και τωνλειτουργιών της επιδερμίδας καθώς και τμήματα ανάπτυξης νέων καλλυντικών συνθέσεων. Στα μαλλιά, μια ακόμα τεχνολογική καινοτομία ταράζει τα νερά. Εμφανίζεται η Récital /Préférence, η πρώτη βαφή για χρήση στο σπίτι με υπογραφή L’Oréal. Για τις ανάγκες της διαφημιστικής της καμπάνιας στην αμερικανική αγορά, το 1971, επινοείται και το σλόγκαν που συνοδεύει μέχρι σήμερα τη L’Oréal. «Επειδή μου αξίζει»!
1972. Οι επιστήμονες που εργάζονται για τη L’Oréal ξεπερνούν πλέον τους 500. Με τη βοήθεια της διαρκώς εξελισσόμενης τεχνολογίας παρουσιάζονται νέες συνθέσεις για τα μαλλιά που δεν περιορίζονται στον καθαρισμό αλλά ενυδατώνουν, τρέφουν και προστατεύουν την τρίχα. Χειροπιαστή απόδειξη, το σαμπουάν περιποίησης και λάμψης Elsève (το δικό μας Elvive), που εκείνη τη χρονιά κάνει την εμφάνισή του στην αγορά. 1985. Το κίνημα πανκ αλλά και η μόδα των 80’s με τα στυλιζαρισμένα χτενίσματα «ανοίγουν» μια νέα αγορά στα καλλυντικά: τα προϊόντα styling. H L’Oréal, παρουσιάζει το Studio Line, την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά styling που επιτρέπει σε κάθε καταναλωτή να γίνει ο hair stylist του εαυτού του. 1994. Τα εργαστήρια της L’Oréal ανακοινώνουν την επαναστατική ανακάλυψη του μορίου Aminexil, που αντιμετωπίζει την τριχόπτωση, ενώ δημιουργούν το Ceramide R, συνθετικό αντίγραφο ενός φυσικού συστατικού της τρίχας, το οποίο επανορθώνει τα κατεστραμμένα μαλλιά. Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί η Excellence Crème, η πρώτη κρέμα-βαφή για το σπίτι, και γίνεται παγκόσμια επιτυχία. Ενα χρόνο αργότερα η οικογένεια Plenitude υποδέχεται το δημοφιλέστερο μέχρι σήμερα μέλος της, τη Revitalift, μια πρωτοποριακή σύνθεση που προσφέρει αποτέλεσμα «λίφτινγκ» στις γυναίκες πάνω από 40.
1998. Η L’Oréal καθιερώνει σε συνεργασία με την UNESCO το διεθνές πρόγραμμα «Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη», με στόχο τη στήριξη, ηθική και οικονομική, νέων γυναικών από όλον τον κόσμο που διαπρέπουν στον επιστημονικό τομέα. 2006. Η προστασία του πλανήτη γίνεται προτεραιότητα για τη L’Oréal και τα εργαστήριά της στρέφονται προς την «πράσινη χημεία». Ακολουθούνται διαδικασίες ανάπτυξης φιλικές προς το περιβάλλον, αρχίζουν να χρησιμοποιούνται ανανεώσιμες πρώτες ύλες από φυτά ενώ γίνεται προσπάθεια για την παρασκευή βιοδιασπώμενων συστατικών χαμηλής οικο-τοξικότητας. Καρπός της στροφής αυτής είναι η δημιουργία του Pro-Xylane, του πρώτου μορίου «πράσινης χημείας» της Ερευνας L’Oréal το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της αντιγηραντικής σειράς Revitalift Laser x3. 2009. Έναν αιώνα μετά τη γέννησή της η L’Oréal προσφέρει στον φυσικό της χώρο, το κομμωτήριο, ένα μεγάλο δώρο. Το Oil Delivery System (ODS), η επαναστατική τεχνολογία πάνω στην οποία βασίστηκε η Inoa, αλλάζει τα δεδομένα της βαφής απαλλάσσοντάς την από την ενοχλητική οσμή της αμμωνίας. 2011. Με πηγή έμπνευσης τη διαδικασία επούλωσης των τραυματισμένων ιστών στα φυτά η Έρευνα L’Oréal αναπτύσσει το μόριο LR2412® , ένα παράγωγο του ιασμονικού οξέως το οποίο ενισχύει τη δομή του δέρματος και βελτιώνει την ελαστικότητά του, εξομαλύνοντας το ανάγλυφο της επιδερμίδας, τις λεπτές γραμμές και την ξηρότητα. Από το καινοτόμο αυτό μόριο γεννιέται το διάσημο Visionnaire της Lancôme. Ένα χρόνο αργότερα, οι ερευνητές της L’Oréal αναπτύσσουν το ενεργό συστατικό Stemoxydine®, το οποίο αυξάνει την πυκνότητα των μαλλιών, ενεργοποιώντας τους θυλάκους της τρίχας που βρίσκονται εν υπνώσει. 2013. Η L’Oréal βαδίζει αισίως τον 104ο χρόνο της ζωής της. Πιστοί πάντα στο όραμα του ιδρυτή της για «έρευνα και καινοτομία στην υπηρεσία της ομορφιάς», 3.268 επιστήμονες από 30 κλάδους και πάνω από 65.000 συνεργάτες σε όλον τον κόσμο εμπνέονται από τη διαφορετικότητα, προβλέπουν τις ανάγκες γυναικών και αντρών κάθε ηλικίας, κάθε τάξης, κάθε κουλτούρας και ανταποκρίνονται σ’ αυτές προσφέροντας σε 130 χώρες του πλανήτη καινοτομικά προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας, στις πιο προσιτές τιμές.
|
|||||||
|
© Copyright 2024 - Skingurus.gr |
|
Disclaimer |